Heb je hulp nodig?
Ondervind je problemen bij het gebruik van Telezien? Wij hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet voor je.
Afspelen van video's
- De video speelt niet af, hoe komt dat?Dat kan diverse oorzaken hebben. Hapert de video? Dan is je internetverbinding vermoedelijk te langzaam of niet helemaal stabiel. Krijg je een foutmelding of is er een andere reden waarom de video niet afspeelt? Dan raden we je aan om contact op te nemen met de betreffende zender. Wij linken enkel naar de video's, waardoor we geen invloed hebben op de technische invulling.
- Waarom zijn sommige video's maar een korte periode te bekijken?Soms betalen zenders voor de uitzendrechten van een programma. Omdat dit vaak dure licenties zijn, kopen de meeste zenders de licenties voor een beperkte tijd.
- Kan ik een verlopen video toch nog kijken?Nee. Helaas blijven verlopen video's offline tot deze weer opnieuw uitgezonden wordt.
- Kan ik een aflevering ook downloaden?Nee. In verband met licenties en rechten is dat niet mogelijk.
- Waarom word ik bij veel uitzendingen naar de website van de zender doorgestuurd?Wij fungeren enkel als verzamelportaal voor alle TV-programma's en de bijhorende uitzendingen. De rechten om een video te publiceren zijn in het bezit van de betreffende zenders.
Smartphones en tablets
- Wanneer krijg ik de mobiele website te zien?Op smartphones en tablets past de layout van onze website zich aan, aan de schermgrootte. Zo wordt de beschikbare ruimte optimaal benut.
- Is er ook een app beschikbaar?Nee, wij hebben geen app. Als je onze website bezoekt op je smartphone of tablet, krijg je automatisch een mobiele versie te zien.
Profiel en favorieten
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?Geen paniek, op onze Wachtwoord vergeten? pagina vraag je een nieuw wachtwoord aan.
- Wat is het voordeel van inloggen met een social media account?Inloggen met je Facebook-, Twitter-, of Google-account is een stuk sneller dan het aanmaken van een account met je e-mailadres en wachtwoord. Ook hoef je zo geen extra wachtwoord te onthouden. Wij kunnen verder niets met jouw social media account: het enige dat we opslaan is je e-mailadres.
- What is an episode alarm and how does it work?When you set an episode alarm, you'll receive an email for every new available episode. This way, you won't miss an episode of your favorite TV-shows anymore.
- Hoe meld ik me af van een alarm?Door in te loggen met jouw social media account of je gebruikersnaam en wachtwoord, kun je onder 'Favorieten' je alarmen uitschakelen.
- Waarom is het slim om een profiel aan te maken?Met een profiel is het mogelijk om je favoriete programma's te bewaren. Zo zie je in een oogopslag voor welke programma's er nieuwe afleveringen zijn. Bij een favoriet kun je ook een alarm instellen. Daarmee ontvang je bij iedere nieuwe aflevering een e-mailtje met daarin een linkje naar die uitzending.
Overige vragen
- Kan ik de TV-gids van vandaag opvragen?Nee. Vanwege de rechten die op het publiceren van TV-gids gegevens berusten, zijn wij niet in staat om de TV-gids te publiceren. Wij genereren enkel een TV-gids op basis van de bij ons bekende uitzendingen.
- Ik mis een programma dat wel op TV is geweest.Dat kan. Niet alle programma's worden online aangeboden door de betreffende zender.
- Waarom moet ik betalen voor sommige uitzendingen?In verband met licenties zijn zenders soms genoodzaakt om een kleine vergoeding te vragen voor het kijken van een uitzending.
- Mijn vraag staat hier niet bij.Neem dan even contact met ons op. Let op: wij zijn niet in staat om te reageren op inhoudelijke vragen over TV-programma's of uitzendingen!